Fjernsupport​

Proces-Automatik tilbyder fjernsupport gennem VPN-tunnel. På den måde kan vi afhjælpe kunden med det samme.​

Proces-Automatik anbefaler, at kunden får oprettet en VPN-tunnel mellem Proces-Automatik og kunden, da vi derved kan tilbyde at lave daglige ad hoc opgaver fra vores kontor og sparer kunden for unødvendige udgifter.​

​Det betyder, at lige meget, hvor vi befinder os, kan kunden ringe til os og få support med det samme. Dette vil sikre kunden, at nedetiden bliver så minimal som muligt.​​

Har du spørgsmål eller har du brug for kyndig rådgivning ?

Udfyld formularen herunder og vi vender tilbage med et svar på din henvendelse.

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Vagtordning

Proces-Automatik tilbyder vagtordning inkluderet i timeprisen:

Vagtordningen indeholder responstid, samt 24/7 support.

Responstiden er bygget op på 2 tider:

  • Telefonisk support indenfor 2 timer af modtaget opkald.

  • Support på lokationen indenfor 5 timer (på brofaste øer), efter aftale med kunden.

Hvis kunden vælger Proces-Automatik omfattes de automatisk vagtordningen fra samarbejdets begyndelse.​

Proces-Automatik anbefaler følgende, før en vagtordning kan træde i kraft for bedst mulig support:

  • Rundvisning på de pågældene anlæg.

  • VPN adgang.

  • Proces-Automatik bliver sat ind i anlæggets opbygning.

For at høre mere om vores vagtordning, så giv os endelig et kald, vi står altid klar ved telefonen.​

Proces-Automatik er specialister i PLC programmering.

Vi peger på Siemens PLC, når vi skal lave nye løsninger for vores kunder.

Proces-Automatik kan bruge flere forskellige SCADA systemer. Vi er primært specialister i IGSS og Siemens HMI software.

Proces-Automatik kan tilbyde fjernsupport gennem VPN-tunler. Derved kan vi hjælpe kunden med det samme uden at skulle køre ud til kunden.